www.acupofmedicine.nl
0 artikel  / €0.00

Verzenden & retouren

Het verschepen beleid

Internationale scheepvaart wordt verzorgd door Air International EMS Express Company, binnen 1 week tijd levering meestal.
Alle bestellingen worden verzekerd voor het volledige aankoopbedrag, en kan worden gevolgd op de EMS website.
Alle internationale zendingen worden verzonden via EMS express vooral in de detailhandel, terwijl het voor de groothandel, Neem dan nu contact met ons op, klik op ons "Contact" Dat is de reden waarom u kunt genieten van gratis verzending en grote korting aanbieden hier off retailing.Save meer geld genieten nu echt gloednieuwe kwaliteit.
Wij zijn een professionele online dealer en werkt samen met EMS uiten op lange termijn, scheepvaart orde en leveren recht om uw door.Please ervoor zorgen dat u thuis bent wanneer de pakketten zullen worden gekomen.
Alle pakketten zullen binnen een andere doos worden gemaild !!
Na het plaatsen van orders, controleer dan uw e-mail hier om orderbevestiging te krijgen, en u kunt ook uw bestelling online volgen met klikken op de top van de "Contact" op onze website!

Terugkeerbeleid

We zijn toegewijd aan uw volledige tevredenheid. Alle bestelde artikelen hier zijn nauw aan bij het woord hier "wat je ziet op onze website zijn wat je krijgt in 7 dagen" .Before genieten van eenvoudige uitwisseling en terugkeerbeleid, moet u contact met ons op terug te keren verzendadres voordat u de items back.All artikelen terug naar ons gestuurd moeten in hun originele staat dus niet gedragen, gewijzigd of gewassen, met aangehechte alle tags.
Alle bestelde artikelen zijn de juiste items die u halen here.We beloven u van de juiste volgorde package.So als terugkerende juiste items voor een terugbetaling: alle geretourneerde artikelen zijn onderworpen aan een 15% restocking fee en 20% bank commisie. Verzend-en administratiekosten worden niet terugbetaald.
We hebben geen betrekking op de verzendkosten van het rendement of de uitwisseling van goede volgorde pakket, bent u verantwoordelijk voor de verzending en verwerking kosten. Daarnaast raden wij u aan tracking en verzekering toe te voegen voor uw eigen veiligheid, want we niet verantwoordelijk voor verloren zendingen.
Alle geretourneerde goederen moeten aan de scheepvaart adres worden verzonden e-mailen wij u nadat u hier onze feedback!

Uitwisselingen

Wij aanvaarden uitwisselingen voor een andere maat of kleur binnen 20 dagen na de oorspronkelijke bestelling verzenddatum. Neem dan contact met ons op met uw Order ID en een van onze teamleden zal helpen you.If je zou willen om items te wisselen naar een andere stijl, je zou hebben om je items terug te keren voor een terugbetaling * (volgens Return-beleid) en plaats een nieuwe bestellen voor de stijl die u verkiest.
U moet contact met ons op voordat u de items terug. Alle items teruggestuurd naar ons moeten in hun oorspronkelijke staat dus niet gedragen, gewijzigd of gewassen, met aangehechte alle tags. Versleten of vuile items zullen u worden geretourneerd.
We hebben geen betrekking op de verzendkosten van de uitwisselingen, bent u verantwoordelijk voor de retourzending en voor de verzending en verwerking kosten voor verzending van de uitgewisselde items terug aan u. Wij raden u aan tracking en verzekering toe te voegen bij het verzenden van artikelen met ons op voor uw eigen veiligheid, want we niet verantwoordelijk voor verloren zendingen. Verzend-en administratiekosten worden niet terugbetaald.

Notice

Annulering van een bestelling moet worden aangevraagd voordat de bestelling is dispatched.Cause dat wij verwerken alle bestellingen zo snel mogelijk binnen 6-8 uur na het plaatsen van bestellingen, dus we zijn niet altijd in staat om een bestelling te annuleren nadat deze is geplaatst. Alle annulering artikelen zijn onderworpen aan een 20% bank commisie. Ik hoop dat je kunt begrijpen in deze belangrijke point.Cancellation aanvragen nadat de bestelling is verzonden in overeenstemming met ons beleid van de terugkeer zal worden behandeld.
Vriendelijke Opmerking: Als u uw 10-cijferige tracking nummer niet binnen 3 dagen ontvangen na het plaatsen van uw bestelling, kan uw e-mailserver hebben gezien als spam. In dit geval, neem dan contact met ons op voor hulp bij het volgen van orders '.
Terug